Przez ostatnie lata poznański Aquanet prowadził szereg kampanii społecznych, w ramach, których edukował i zachęcał swoich Klientów do picia bezpiecznej, zdrowej i ogólnodostępnej wody z kranu. Działania z tego obszaru Spółka realizuje od roku 2014. Tym razem Aquanet zrobił małe podsumowanie projektów, które powstały w ciągu ostatnich pięciu lat.
Od 2017 roku zrealizował już 4 kampanie:
✅ Zdrowy związek (2017-2018)
✅ Nie dam się nabić w butelkę (2019)
✅ Woda. Używaj, nie zużywaj & Woda kranówka doda zdrówka (2021)
✅ Woda kranówka zdrowa stylówka (2022)
Kampanie przyniosły wymierne efekty. Z badania przeprowadzonego przez Aquanet na grupie badawczej złożonej z 1000 osób jasno wynika, że świadomość, a także społeczne zaufanie do wody z kranu znacząco wzrosły!
Wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej już:
📈 71% deklaruje picie wody z kranu
📈 45% regularnie pije kranówkę
📈 93% nosi przy sobie wodę do picia
Chcąc podsumować swoje działania, Aquanet przygotował wyjątkowy showreel, który przedstawia zrealizowane dotąd kampanie zachęcające do picia kranówki https://youtu.be/YzuxCo-k5PU
Edukacja prowadzona przez Aquanet jednak się nie kończy. Firma nie spoczywa na laurach i dalej prowadzi działania, dzięki którym jeszcze więcej mieszkańców postawi na wodę z kranu. W końcu Kranówka i Ty to duet idealny!
